سوالات متداول
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چه روش های پرداختی در دسترس است؟
شما می توانید با انتخاب یکی از روش های
1)پرداخت در محل برای ساکنین شهر تهران
2)پرداخت آنلاین
3) کارت به کارت
هنگام تسویه حساب نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام نمایید.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از جزیره سفید، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
آیا امکان بازگشت کالا و استرداد وجه وجود دارد؟
آیا امکان تحویل سریع سفارشات وجود دارد؟
برای مشتریان عزیز ساکن تهران امکان ارسال سفارشات با پیک فراهم است.
چه زمانی سفارش من ارسال می شود؟
آیا محصولات دارای گارانتی است؟
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
شما میتوانیدسفارش خود را لغو کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره موبایل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "حساب کاربری" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "سفارش ها" امکان "لغو سفارش" وجود دارد.
جهت خرید مناسب ترین محصول چگونه می توانم مشاوره بگیرم؟
تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به شماست. با استفاده از شماره های پشتیبانی موجود در سایت، می توانید با ما در ارتباط باشید.