ریست فکتوری تلفن یالینک
تلفن های تحت شبکه yealink ازطریق سه روش قابل بازگردانی به تنظیمات کارخانه هستند که این روش ها شامل محیط وب، کلید میانبر و تنظیمات در منوی تلفن نیز می باشد که در ادامه به آنها می پردازیم.
ریست فکتوری تلفن تحت شبکه yealink از طریق محیط وب :
تلفن های yealink دارای قابلیت مدیریت از طریق محیط وب می باشند که با وارد نمودن آدرس آی پی تلفن در مرورگر و ورود یوزرنیم admin و پسورد admin میتوان وارد تنظیمات تلفن تحت شبکه شویم.
محیط وب تلفن یالینک با توجه به مدل تلفن و ورژن فریمور آن میتواند به دو شکل صورت گیرد که در هر دو محیط میتوانید با ورود به منوی Setting و زیر منوی Upgrade و زدن دکمه Reset to Factory Settings تلفن را ریست فکتوری کرد.
ریست فکتوری تلفن yealink از طریق منوی تلفن
با فشردن دکمه Menu و سپس انتخاب گزینه Setting-Advanced می بایست رمز ورود به تنظیمات دستگاه را وارد نمایید و در ادامه با انتخاب گزینه Reset to Factory و مشاهده Warning Reset to Factory Setting گزینه ok را انتخاب نمایید تا تلفن تحت شبکه به تنظیمات پیش فرض کارخانه درآید.
ریست فکتوری تلفن yealink از طریق کلید میانبر
در تلفن های یالینک زمانی که تلفن در حالت آماده به کار می باشد با فشردن دکمه ok و نگه داشتن آن به مدت 8 ثانیه پیغام ریست فکتوری برروی صفحه نمایش تلفن نمایش داده خواهد شد که با انتخاب گزینه ok تلفن ریست خواهد شد.